Pui tempura ci wasabi

Ingrediente
  • 3-4 felii de piept de pui
  • 150 g amestec Tempura
  • 200 ml apă
  • 2 linguri de sos de soia
  • 3 linguri de ulei extravirgin de măsline
  • 1 linguriță de sos dulce-iute
  • 2 cm rădăcină de ghimbir
  • zeama de la o jumătate de lămâie
  • (mult) ulei pentru prăjit
  • (opțional) 2 lingurițe de pastă Wasabi
Rețeta
Am tăiat pieptul de pui fâșii (aproximativ) egale. Peste ele, am pus sosul de soia, uleiul de măsline, zeama de lamaie, sosul dulce-iute și ghimbirul dat pe răzătoarea mică Le-am amestecat bine și le-am pus la frigider, pentru o oră.Asta e punga pe care am primit-o de la Marius. Cum spuneam, conține amidon, făină de grâu și făină de orez (plus niște E-uri, dar nimeni nu-i perfect).Într-un castron, am turnat apa peste amestecul Tempura.Am amestecat bine, până au dispărut toate cocoloașele. Apoi am scos fâșiile de pui din marinadă, le-am dat prin acest aluat subțire și le-am pus la prăjit în ulei foarte bine încins.Inițial, am pus Wasabi pe farfurie pentru decor. Apoi nu m-am putut abține și am trecut fiecare înghițitură din pui prin pasta iute. Am lăcrimat un pic, dar a meritat. Ar fi mers și niște orez lângă - poate data viitoare.

 
 
 
eXTReMe Tracker